tisdag, juni 13, 2006

Sommaren i city

Alltså värmen. Värmen. Värmen. Värmen.

Vet inte om jag älskar den eller hatar den men den är i vilket fall väldigt närvarande.

Idag lite pseudo-shopping med lovely Frida. Falafel. Öl på dagtid. Sommaren är underbar. Jag kan njuta i exakt fem dagar till. Sen ska jag börja jobba. På fabrik. I Rydaholm.

Gud har idag alltså bestämt sig för att skänka mig ett jobb från ovan. Okej, riktigt så dramatiskt var det inte. Mitt gamla jobb i Rydaholm bestämde sig för att ta mig tillbaka. De saknade mitt charmerande sällskap alldeles för mycket. Det känns som ett straff, fast pengar är iofs bra. Och det var inte direkt som att jag hade haft så otroligt mycket annat att fylla mina tomma sommardagar med annars.

Skrev jag att jag har bränt mina knän i solen? Det har jag iaf. Och det gör ont. Som fan!

Inga kommentarer: