tisdag, april 04, 2006

Schyman & Jag

Mycket spännande dag!!! För det första hängde jag lite med underbara Gudrun Schyman. (Okej, hängde är väl att överdriva, jag var på en debatt med henne, och hon signerade ett feministhäfte åt mig!). Hon är verkligen en fantastisk människa! Sån vill jag att min lillasyster ska bli när hon blir stor. Fantastisk på att prata och har en massa vettiga åsikter. Visst hon har gjort fel i sina dagar, men hon har kommit över det! Heja Gudrun säger jag bara!

Är även mycket nöjd med det superheta (och kanske lite hemliga) skvallret på Jennifers blogg om att FI inte ska samarbeta med det borgerliga blocket. Yes!

Fast jag måste ju säga att Gudrun inte var nånting i jämförelse med mitt framträdande på Debatt i SVT! Förra veckans inslag sändes idag istället och gissa vem som skymtade förbi! Jo, allas vår favorit, Gergette! Mkt roligt! Vet dock inte riktigt vad jag sa! Men man kan titta på inslaget på Debatts hemsida, får kolla sen. Känner att jag äntligen fick mina välförtjänta 15 minuter i rampljuset! Hahaha!

Dagens låt: Darin - Want ya! Me loves Darin!

Inga kommentarer: