måndag, april 03, 2006

Chockdöden

Jag kan inte sova! Har sovit tio timmar sammanlagt de två senaste nätterna, och imorgon måste jag gå upp kvart i åtta, dvs om typ sju timmar. Jag kommer verkligen dö av trötthet. Det kanske kan ge mig en notis i aftonbladet! "22-åring chockdog av trötthet!".

Ska iofs inte direkt påstå att jag har tröttat ut mig själv idag, har knappt lämnat min säng. Har sett King Kong, den var faktiskt mycket bra, och missbrukat last.fm. Jag tror att jag håller på att få en överdos av musik. Det kanske är därför jag inte kan sova.

Annars var det roligaste idag att min farmor, boendes i Rumänien, fyllde år. Jag kände mig väldigt vuxen när jag ringde och grattade trots att det kostar typ 10 kr i minuten att ringa dit. Kände mig dessutom lite som Moder Theresa när min farmor blev så himla glad av mitt samtal!

Dagens låt: The Concretes - Seems fine
"Seems fine, though it ain't, no, no."

Inga kommentarer: