fredag, april 14, 2006

Lazy days in Gothenburg

Fantastisk vårdag i Göteborg idag. Får tacka Ida som fick mig att lämna mitt rum. Vi gick runt i ett underbart vårigt Göteborg och suktade efter fina Paul Smith-skor, samt njöt av en lokal specialtitet, Lejonet & Björnen-glass. Sjukt gott! Fick även använda solglasögon för första gången i år. Kan inte bli så mycket bättre! Eller jo, med en dubbel kändisspotting:
1. Pagrotsky vandrandes, som en liten tomte, på Avenyn
2. Top Model-Maria, vårsnygg på järntorget! (Ja, jag vet att jag inte skulle ha med henne mer på kändisspottingen, men jag var bara tvungen, det är ju vår!)

Nu får jag återgå till min tunga dag som jag helt ska ägna åt att lata mig. (Man kan ju faktiskt inte plugga på en högtidsdag som långfredagen!)

Dagens låt: Babyshambles - Fuck forever
"Oh, you're so clever, oh yeah
But you're not very nice
So I say fuck forever
If you don't mind
'Cause I'm stuck forever
Stuck in your mind, your mind, your mind
Do you mind?"

Inga kommentarer: