fredag, september 27, 2019

nyc baby

Förra torsdagen flög jag till New York. Jag anlände till 28 graders värme och storstadspuls. Jag drog direkt till vårt AirBnb i Brooklyn, slängde av mina väskor och gav mig ut för en runda i Williamsburg. Jag lunchade så klart bagel och kombucha på Bagelsmith. På vägen dit kollade jag in en ROA-mural som jag inte har sett tidigare. Sen tog jag några mikroöl på Tørst innan jag promenerade hemåt för att möta upp Nneka.
 
Vi firade att det var tio år sedan vi tillsammans var i NY för första gången. Här hittar ni inlägg med två storögda baby faces som maxade stan 2009.
 
Vår första kväll i stan den här omgången mötte vi upp Chereen för middag och drinkar på SoHo House i Dumbo. Trevligt och med en riktigt fin utsikt över Manhattan. Med det var vi nöjda och redo att åka hem till sängen.
 

Inga kommentarer: