tisdag, augusti 13, 2019

vaknade på ace

Det var onsdagen den 24 juli och jag vaknade upp på Ace i London. Jag minns det som igår. Det var underbart! Det var även en svinvarm dag, så jag började med en morgonpromenad i mina hoods och längs Regent's Canal. Sen frukost och AC-chill på hotellet.
 
Lagom till lunch var jag redo att ta mig an dagen på riktigt. Då mötte jag upp Therese med vän för parkhäng. Sen drog vi ut till fantastiska Hackney Wick för häng på Crate, med mikroöl och mikrokombucha samt sjukt god pizza. Mätta och glada drog vi tillbaka in till stan för en takbarsdrink i hettan samt shopping på Lazy Oaf.
 
På kvällen drog jag till Tottenham för en pint och fish & chips med Nneka och Karen på The Beehive Pub. Det var alla tiders! När stället stängde drog jag tillbaka till hotellet och tog ett välbehövligt bad efter en svettig men fantastisk dag.
 

Inga kommentarer: