tisdag, augusti 13, 2019

sommarens största besvikelse

Sista dagen innan hemresa till Sverige passade vi på att maxa West Midlands. Vi började med mysfrukost på The Saxon Mill i väldigt engelsk miljö. Sen drog vi till hippa bondgården/butiken The Farm. Jag fick träffa en get och en gris. Det var fina möten. Jag började kalla mig för Djurens vän!
 
Sen körde vi till Shakespeares födelsestad Stratford-upon-Avon. Den var gammal och ganska pitto. Vi stod dock och köade i typ en timme för att se Shakespeares grav. Det var sommarens största besvikelse så jag tänker inte ens bevärdiga den med en bild här på bloggy. Jag lägger istället upp en bild på fina gravar som tillhör okända personer. 
 
Efteråt fick vi dock äta Sunday roast och dricka Pimm's. Sen en ganska stressig men vältajmad körning till Heathrow. Slutet gott allting gott!
 

Inga kommentarer: