måndag, mars 11, 2019

gbg

I morse kom jag hem efter en fantastisk helg i Göteborg. Jag var tydligen sämst på att ta bilder - men det betyder inte att jag inte hade roligt. Ett par timmar försenade anlände vi i fredags och mötte direkt upp ett favoritgäng för ostron och pizza på Totale. Dessutom ett glas av favoritchampagnen från Michel Gonet. Mums! Något otippat drog vi till Haket för att avsluta kvällen.
 
I lördags fick jag träffa Klara och dotter innan riktigt bra middag på Studio HPKSM med ett annat favoritgäng. Sen gick vi till Folkteatern för att se Jane Eyre av Tone Schunnesson. Publiken var den yngsta och hippaste jag någonsin har sett på en teater och dessutom var pjäsen riktigt bra. Sen drog vi glatt vidare till fest på Höga Nord och jag slog till på en spontantatuering för att illustrera mitt nuvarande känsloläge.
 
I söndags fokuserade Ida och jag på reseplanering. Jag hann dock även med kvalitativt familjehäng i Lerum och ett par öl på Tullen med Jacob. Ida fixade söndagsmiddag från den lokala napoletanska pizzerian och det var den perfekta avslutningen på en riktigt bra helg. I morse steg jag upp 04.45 och tåg tåget direkt till jobbet. Vill omgående åka tillbaka!
 

Inga kommentarer: