måndag, januari 22, 2018

stockholm och helena 30

Jag har varit på en sista blixtvisit i Stockholm innan jag flyttar hem. Jag flög upp i fredags och maxade "fredag på Zaventem"-upplevelsen med en Leffe Blonde innan jag gick ombord. Väl framme i Stockholm drog jag direkt till Nneka med en flaska Bollinger och stannade uppe hela natten och snackade.

I lördags var det dags för det stora huvudnumret: Helenas 30-årsfest! Vi peppade upp med middag på Magnolia och med Lisas Beckmans-vernissage. När vi väl kom till festen var det ett ändlöst fun, fun, fun. Jag spelade dessutom skivor den avslutande timmen. Klämde av hit på hit, sprutade shots ur en shot-kulspruta. Så upptagen var jag med allt det roliga att jag inte tog nåt foto på födelsedagsbarnet förrän vi stod på Under Brons dansgolv två timmar senare. Bilden blev också därefter. Dock otroligt rolig fest. Älskar mitt liv!

Igår tog jag med stor sorg flyget hem till Bryssel för sista gången. Om en dryg vecka flyttar jag till Stockholm igen. 

Inga kommentarer: