fredag, januari 05, 2018

mellandagarna i gbg

Mellandagarna tillbringade jag i goa Göteborg. Jag tog tåget upp från Värnamo. No biggie. Saker jag gör, tar tåg. Oavsett mötte jag upp Jacob så fort tåget rullade in. Vi körde biodate och såg Call me by your name. Den var obvi svinbra, sen drack vi champagne på Bon. Ett perfekt välkomnande till stan.

Dagen efter hade jag en heldag med Frida och Daniel. Hela säsong fyra av Peaky Blinders, chipsbuffé, pizza och massa öl. En drömdag med andra ord.

Min sista dag i stan gick vi och såg Mozart's Ghost Göteborgs Konsthall. På kvällen bjöd Patrik och Elin in till georgisk middag. Den godaste maten med de bästa människorna. Dessutom hann jag med en runda på hemmafest och fick träffa Martina och Sebastian.

Så jävla bra dagar. Älskar Göteborg!

Inga kommentarer: