onsdag, augusti 16, 2017

way out west 2017

Då har vi kommit till Way out west och den sista delen av retro-uppdateringen. Jag såg the Radio Dept, Lorentz, Lana del Rey och några låtar med Young Thug innan han fick avbryta. Jag grät floder under premiären av Silvana Imam-filmen. Jag hängde med massa favoritmänniskor, vi var på Toso och åt svingod mat, var på fet New Black-fest, hängde på Kino om och om igen, hade hemmahäng hos Frida och Daniel, hade grabbhäng på Red Lion. Det hela avslutades dessutom med att jag fick hångla med den underbara killen under Lana-spelningen. Inte ens den äckliga Norrlands Guld-ölen kunde göra det här till annat än en perfekt WOW.

Sen var semestern slut. Tre veckor i Marseille, Ungern och Göteborg. Det var underbart. Sedan i söndags är jag tillbaka i Bryssel och det är vardag. Det är ej underbart.

Inga kommentarer: