onsdag, augusti 16, 2017

göteborg i fem dagar

För knappt två veckor sen flög jag alltså från Budapest till Göteborg. Jag gick direkt från flygbussen till Stage Door och mötte upp Ida med gäng för enorma mängder öl och allmän Jills veranda-stämning. På samma sätt fortsatte det med fantastiskt häng i Göteborg. Vi hängde med Lisa på Pigalle, såg Dunkirk, Ida visade kolonilotten, vi åt på Röda Sten och drack eftermiddagsöl på Oceanen.

När Ida började jobba gick jag på dejt med en underbar kille och hängde runt med några av mina absoluta favoritmänniskor. Kvällen innan Way out west drog igång stod Victor och Anders dessutom värdar för en kräftskiva på Masthugget. När det äts kräftor på västkusten är det havskräftor som gäller, vilket är typ det godaste jag vet. Fem av fem utdelas till Gbg-häng pre-WOW.

Inga kommentarer: