måndag, juli 10, 2017

gagnef 2017

I helgen var jag uppe i Sverige för festival igen. Denna gång för en av årets höjdpunkter Skankaloss i Gagnef. Vi åkte upp i torsdags, sov i en bil och drack ljummen öl. I fredags anslöt resten av vårt sällskap och vi checkade in i vår husvagn. Sen följde en kavalkad av bad i Dalälven, spelningar med Stor, Ms Banks och Vaska Fimpen, samt fest fest fest. När vi vaknade upp till regn på lördagen hackade vi livet och drog på spa i Tällberg. Otroligt skönt. Inte en regndroppe på oss och renskrubbade inför nattens ändlösa fest. Så himla roligt. Älskar mitt liv!!!

Dessutom fick jag som bonus äta middag på Luzette och dricka öl på Scandic Continentals takterrass med några av mina absoluta favoritmänniskor innan jag var tvungen att flyga hem i söndags.

Inga kommentarer: