onsdag, juli 26, 2017

bienvenue á marseille

Hej bloggy! Det var länge sen. Min frånvaro beror på att jag har varit på en fantastisk semester på franska sydkusten. Nu är jag på väg till nästa destination men oroa er inte, jag kommer sammanfatta min vistelse i ett gäng inlägg framöver. Enjoy!

Jag tog tåget ner till Marseille i fredags och gick direkt till Le Champ de Mars för en pastis. Sen anlände Johan och vi gick till Le Fantastique och åt obvi fantastisk middag. Vi drog sen till det hippa området Cours Julien och drack öl på WAAW. Ida var då på ingång så vi gick vidare till Chez Ida, det enda rimliga stället där hon kunde möta upp. Stället visade sig vara en karaokerestaurang och kvällen toppade med att Ida och jag drog av en något tveksam version av Waka Waka. Sjukt bra kickstart på semestern.

Inga kommentarer: