lördag, juni 25, 2016

midsommar i brexit

Midsommar i London efter Brexit-resultatet. Ganska märklig känsla. Medan de andra jobbade på dagen sökte jag tryggheten där jag bäst kunde hitta den, i baren på Ace Hotel. Efter ett antal drinkar och långa samtal med folk i baren om situationen kändes det lite bättre och jag var mer upplagd för firande. Eventuellt för att jag var en aning full. Jag mötte upp Emina & Co. och tillsammans kände vi att en rooftop var den rätta platsen för att fira och fördöma idiotin. Vi drog till Netil 360 och drack mängder av drankz. Sen hämtade vi pizza och satte oss på London Fields med några sexpack. Medan det blev mörkt och vi blev fulla spelade plötsligt några svenskar längre bort Håkan Hellström och allt kändes bra igen. En underbar citymidsommar i Brexit!

 

Inga kommentarer: