söndag, december 01, 2013

on set


Igår var det inspelning för en stor rockvideo och jag fick ta plats framför kameran. Ovan kan ni se hur jag såg ut efter att stylisten hade gått loss på mig. Sen fick jag ställa mig 15 cm framför kameran och headbanga för glatta livet medan det både sprutades rök och blåstes glitter över hela mig. Lite oklart om regissören var nöjd med min prestation och om min del kommer att ingå i slutprodukten. I vilket fall var det väldigt roligt och gav extremt lättförtjänta pengar. Jag funderade på att framföra önskemål om att jag skulle bli kallad the talent och att ingen på inspelningen skulle få möta min blick eller tilltala mig utan att jag först hade tilltalat dem. Jag låg dock lågt och nöjde mig med att fira min nya karriär som dansare i rockvideo med en helkväll på Häktet.

Inga kommentarer: