onsdag, november 13, 2013

recap

Hej alla ihärdiga läsare av denna underbara weblog! Jag har varit lite upptagen sedan sist och har tyvärr varit tvungen att försumma bloggy. Var lugna, det är inte det enda jag har försummat. På grund av mitt maxade schema har jag inte heller haft tid att titta på några tv-serier. Har bland annat inte sett ett enda avsnitt på nya säsongen av The Walking Dead, de fem senaste avsnitten av Sons of Anarchy, det näst sista avsnittet av ANTM Cycle 20 samt en uppsjö av andra favoritserier.

Den nyfikna läsaren undrar förmodligen vad jag har fyllt mina senaste dagar med. Jag ska inte göra er besvikna. Jag fortsatte maxa Bryssel-hänget, inklusive mängder av alkohol och roliga människor. Jag var även en runda i staden vars namn betyder "kasta hand" - Antwerpen:








I söndags kväll tog jag ett flyg hem till StockStock och passade på att fota flygplansvingen:


Sedan jag har kommit hem har jag ägnat det mesta av min tid åt jobb, jobb, jobb. Jag har dock även hunnit med att äta halväcklig blakanmat i Brandbergen:



Maxade dagar, maxat liv. Lovar dock att återkomma snarast. Håll till godo!

Inga kommentarer: