onsdag, november 27, 2013

#gergö30

Hej bloggy! Jag hade världens fetaste födelsedagsfest i lördags. (Nästan) alla var där och nästan alla hade klätt ut sig till mig. Det regnade fejkade dollarsedlar och glowsticks. Både Ke$ha och Lorentz & Sakarias syntes bland gästerna (i form av Kristin och Klara & Victor). Spriten flödade som vore det vatten. DJ Klumpkisch a.k.a. DJ Klumpfisk spelade svängig musik. Mitt badrum blev fotobombat med bilder av mig själv. Jag fick både mängder av kärlek och mängder av fantastiska presenter. Bland annat skulle jag kunna fylla badkaret med champagne och tvätta bort mina synder. Jag älskar - ÄLSKAR! - er alla och jag älskar mitt liv. Ser redan fram emot min 40-årsfest.

Bilderna nedan är alla donerade eller stulna från sociala medier. Själv var jag alldeles för uppfylld av festen (och mig själv) för att ha tid att fota. Enjoy!































Inga kommentarer: