torsdag, juni 06, 2013

rekommendationer

Denna nationaldag tycker jag att ni ska ägna åt att läsa Nina Björks text i DN från igår. Om ni skulle få tid över tycker jag att ni även ska skriva upp er på Miranda Julys nya projekt för Magasin 3 We think alone. Projektet består av tematiska sammanställningar av e-post från diverse intressanta profilers utkorgar. Bland annat deltar Lena Dunham och Kirsten Dunst. Sammanställningarna levereras per e-post varje måndag 20 veckor framåt. Tror det kommer bli bra.


Om ni mot all förmodan får tid över tycker jag att ni ska hänga lite i solen, kanske spela en hippieflöjt eller läsa en god bok. Vill ni grilla tycker jag ni ska fokusera på halloumi, grönsaker eller fisk. Undvik kött. Själv ska jag inte göra något av ovanstående. Jag ska ägna hela dagen åt att hetsflytta till Södermalm. Hurra!

Inga kommentarer: