söndag, maj 05, 2013

t.A.T.u

Idag var jag och förhängde med mina vänner som skulle på Bruce Springsteen. Efter förra sommarens snoozefest på Ullevi har jag dock insett att jag inte ska spendera min statsanställd-lön på Bruce-biljetter. Därför hade jag planerat en lugn hemmakväll som avslutning på denna lördag. När alla andra begav sig mot konserten frågade jag dock mig själv "What would Fruzsina* do?". Fruzsina skulle definitivt ha mött upp Kristin för en helkväll på Sjögräs och stammisstället Charlies. Så det var precis vad jag gjorde. Kvällen resulterade bland annat i att vi nu slutgiltigt har bestämt motiven för våra framtida tatueringar. Vi ska båda tatuera in hela låttexten till t.A.T.u:s All the thins she said på våra ryggar (på grund av textens längd hänvisar jag till den här sidan för att läsa texten i sin helhet). Kristin bokar tid på Salong Betong så fort hon vaknar imorgon.

*Fruzsina är namnet som jag skulle ha fått om jag hade fötts som flicka.

Inga kommentarer: