fredag, juli 20, 2012

quasimodo

Okej, jag har fått någon slags freaky ögoninflammation i ena ögat som gör att jag ser ut som en tvillingbror till Quasimodo. Jag är rädd att folk på stan när som helst ska börja jaga mig med högafflar eller motsvarande iPhone-app. Av ren självbevarelsedrift borde jag stanna hemma och dölja mitt vanställda ansikte. Nu är ju inte min självbevarelsedrift min starkaste egenskap, så istället för att ligga hemma drog jag på mig en Brooks Brothers-skjorta och min Bronx-keps och mötte upp Klara O med gäng. Det var så klart fantastiskt. Vi drack utsiktsöl på Sjöfartshotellets takterass och körsbärssmakande alkohol-slushies på Vraket. Jag undvek att bli anfallen av en arg mobb och blev nykär i StockStocks uteliv.

Dagens låt: 
Crystal Fighters - Plage
"do you want to go the plage with me?"




2 kommentarer:

Lovisa B sa...

men pics or i didn't happen då!!!

Gergette sa...

Haha! You wish!