tisdag, augusti 04, 2009

världens godaste matlåda

Andra dagen på min sista vecka innan semestern och första dagen på resten av mitt liv. Dagen till ära hade jag världens godaste matlåda; en pastasallad på fullkornsfusilli, avokado, oliver, fetaost, tärningar av stekt lax samt lite gul lök. Jag upprepar, världens godaste matlåda! Den inmundigade jag tillsammans med Nic i solgasset på kyrkogården vid Kungsträdgården.

Populärkulturella nyheter som får mig att ta små imaginära glädjeskutt: (1) rykten om att The Libertines ska återförenas för en tredje skiva samt att (2) gothprinsessan Evan Rachel Wood (tillika Marilyn Mansons ex) ska spela vampyrdrottning i True Blood.

3 kommentarer:

David sa...

Even better: LESBISK vampyrdrottning. Fanmale senses tingling

Gergette sa...

Aaaaaah! Det är nästan för mycket, jag kan inte hantera det.

Nicole sa...

Jag tycker du är världens godaste matlåda