måndag, augusti 17, 2009

from småland with love

Efter tolv timmars sömn hemma i Småland börjar jag åter närma mig mänsklig form. Andra dagen av WoW var grym men sjukt tröttsam. Bara för att det är festival behöver det väl inte regna så att hela Slottsskogen förvandlas till en lerpöl och alla hipsters måste förfula sig med regnponchos? Eller? Själv sålde jag min själ till Metro för att få en ljusgrön poncho som kunde skydda mina American Apparel-kläder. Billig är mitt mellannamn.

Lily Allen var fantastisk och Vampire Weekend, Nas och Basement Jaxx var mycket bra. Bortsett från uppenbart vädermisnöje är jag mycket nöjd med min festival och hela min underbara vistelse på västkusten. Nu andas jag in lantluften och förbereder mig för NYC med senaste avsnittet av True Blood (naturligtvis ska jag även retrokolla lite Gossip Girl).

Inga kommentarer: