måndag, maj 22, 2006

I'm a hustler baby!

Yes! Jessica vann! Ingen bröstförstoring i direktsändning dock. Men fatta vilka stora bröst man kan få för en miljon!

Big Brother-tittandet var kombinerat med ett mycket framgångsrikt faddringsmöte. Den resulterade bland annat i en faddringsblogg, som lanseras imorgon! Den kommer att få alla tidigare faddringsbloggar att se ut som skämt. Den kommer revolutionera genren faddringsbloggar! Den kommer att vara fantastisk! Inte av denna världen! Underbar, helt enkelt! Hoppas ni kan hålla ut tills imorgon!

Annars var dagens höjdpunkt när Hunken för första gången tillkännagav att han visste vilka jag och Susie är! Yes! Yes! Yes! Vi existerar i hans värld! Detta är enormt! Nu är han ju nästan min! Hunken + Gergö = Sant! (Jag drar väl inga förhastade slutsatser...väl?!)

Dagens låt: Simian Mobile Disco - Hustler
"I'm telling you I'm broke,
I'm telling you I'm broke,
but I'm surviving,
and I can cope."

4 kommentarer:

Susie sa...

...+ susie???

Gergette sa...

Hahahahaha! Han är min, min, min! Bara MIN!

Gergette sa...

Jag menar ju självklart:
Hunken + Gergö + Susie Q = Sant
Vi delar väl på allt?!

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»