måndag, februari 04, 2019

göra allt i bryssel

Jag insåg redan innan jag åkte ner till Bryssel att jag inte skulle hinna göra allt jag ville på en långhelg. Men vem skulle stoppa mig från att försöka?
 
Första morgonen gick jag direkt en sväng förbi min gamla port. Det kändes bitterljuvt. Saknar visserligen inte det svala och fuktiga inomhusklimatet, men jävlar vad jag gillade att bo där. Sen tog jag en kaffe på gamla stammisstället Parlor. Jag möttes av entusiastiska ägare som hoppades att jag skulle flytta tillbaka omgående.
 
Sen vandrade jag runt planlöst på gamla favoritgator och insåg att jag fortfarande hittar överallt. Jag fikade en pain au chocolat på stans bästa ställe och drack en förlunchöl på L'Athénée. Jag lunchade med Marcus på El Turco och drack kaffe med Livia på Radisson RED (?!). Sen besökte jag Sandra på jobbet innan vi båda kände att vi hade gjort vårt dagsverke och flexade ut för dagen.
 
På kvällen champagne och middag med gamla gänget. Samt avslutande GT:s i takbaren på JAM med Dag och Sandra. Det kanske låter lite intensivt, men det var bara hundra procent fantastiskt. Åh!
 

Inga kommentarer: