måndag, december 12, 2016

stockholm!!!!!

Hej bloggy! Jag är i Stockholm och det är helt jävla fantastiskt. Jag har dock haft noll sekunder över till bloggande eller annat som inte är superhäng. Har knappt tagit mig tid till att ta några foton. Nedan finns dock några brottstycken från dagarna.

Jag kom upp i fredags och åkte direkt till Bleckan för middag, öl och häng i gäng. Sen gick Nneka och jag på Britney-pjäsen på Turteatern som obvi var sjukt bra. Vi avslutade kvällen med tusen sunköl på random ställe på Hornsgatan och ännu fler öl på Häktet, som inte hade någon el utan var upplyst med massa stearinljus.

I lördags drog jag direkt på en megapegagod brunch hos Ann innan jag mellanlandade hos Johan för lite bubbel. Nico och Marcus hade fest så jag drog dit och maxade ett par timmar innan gratisbiljetter till Håkan-spelningen på Globen dök upp. Det var jättefint och jag fick Gbg-längtan. Vi gick på efterfesten på Spy Bar - den var medel - innan vi avslutade på Under Bron till stängning.

I söndags vaknade jag upp som en trasig apa. Det stoppade mig inte från supermysigt bakishäng på Urban Deli. Sen fick jag träffa Wille som var superliten och helt underbar. Helgen hade inte varit fulländad utan söndagsmiddag och öl till stängning på Bleckan.

Idag har jag jobbat (!) och haft jobbfest. Jag smet från festen när dansgolvet drog igång och gick till Rival för drankz med de närmaste kollegorna.

Nu är jag tillbaka på hotellet och är lite lätt utmattad. Älskar mina vänner och älskar Stockholm men nu vill jag bara sova i minst en vecka. God natt!

Inga kommentarer: