söndag, september 11, 2016

belgisk toppenhelg


Det skulle vara svårt att beskriva den här helgen som något annat än en toppenhelg. Sommarvärme, havet samt en massa favoritställen. Jag inledde helgen med en spontan afterwork på min takterrass. Efter många flaskor bubbel och ett gäng burköl gick vi vidare till helgens första favoritställe, kopparbaren La Belladonne i grannkvarteret. Det resulterade i att jag vaknade upp superbakis i lördags. Lyckligtvis hindrade inte min seghet mig från att möta upp Livia och ta tåget ut till kusten. Vi åkte till Knokke-Heist som visserligen visade sig vara osoft as hell men som även bjöd på gött strandhäng. Efter en heldag på stranden kraschade jag i säng och vaknade upp pigg som en hipsterlärka redo för superhäng på Bar du Matin, Hinterland och slutligen söndagsöl på det ultimata favoritstället Supra Bailly

Jag sa ju det: toppenhelg!

Inga kommentarer: