fredag, september 04, 2015

teaterhösten är igång


Saker jag älskar: mitt liv.

Kristin och jag har abonnemang på Dramaten i höst. Ikväll var vi på den första av höstens pjäser. Klanen, brittisk samtidsdramatik med vår ultimata Dramaten-favorit Christoffer Svensson. Obvi väldigt, väldigt bra. Dock inte det bästa med kvällen. Som abonnenter tilldelades vi nämligen även varsitt paket med Dramaten-handdukar (!!!!) vid kvällens föreställning. Ja, jag skrev just det sammansatta ordet "Dramaten-handdukar". Jag ska aldrig mer torka mina händer i några andra typer av handdukar.

Dessutom var vi på The Crooked Leg och åt mängder av tryffelpasta innan föreställningen. För att inte tala om festen jag gick på med Nneka efter teatern. Det var någon PR-byrås årliga höstfest (P3r Schl1ngmann var där) och de hade maxat mängden gratisalkohol. Extremt LOL. Därifrån får ni dock absolut inga bilder.




Inga kommentarer: