söndag, april 27, 2014

recap

Den här helgen. Maxad som attan. Här är en recap. I fredags hade Oskar och Kristin fest. Det var en trevlig tillställning ända fram till att jag blev antastad av en hund. Helt oförhappandes la Skrollan sin vänstra tass rakt i mitt skrev. Sen låtsades hon som att inget hade hänt. Vad är grejen med det? I vilket fall lämnade vi till slut festen och gick till Strand där Heaven up here körde klubb. Visserligen var det en kul klubb men grejen med Strand är att stället drar till sig obehagligt inskränkta kreti och pleti-människor. Sjukt osoft.

Lördagen maxade vi sommarvädret med parkhäng i gäng och med bubbel hos Anna. På kvällen hade F! releasefest för sin valskiva på Färgfabriken. Vi var där. Det var även resten av Stockholms credd-crowd. First Aid Kit spelade. Zahla spelade och avslutade med en fet duett med Robyn (som numera har hockeyfrilla). Sjukt bra så klart. Bäst var dock Silvana Imam som körde med gäster som Julia Spada, jj och Adam Tensta. Kanske den bästa spelningen någonsin. Där hade kvällen kunnat toppa. Det gjorde den inte. Senare fick jag nämligen uttrycka min kärlek för jj och ta en fanbild med dem. Inte helt oväntat var de typ världens trevligaste. Jag kan ha yttrat frasen: "Jag älskar mitt liv!".

Ja, där har ni min helg. Fun fun fun!

















Inga kommentarer: